ging iets fout denk :P - Reisverslag uit Sydney, Australië van Aaf - WaarBenJij.nu ging iets fout denk :P - Reisverslag uit Sydney, Australië van Aaf - WaarBenJij.nu

ging iets fout denk :P

Blijf op de hoogte en volg Aaf

23 November 2014 | Australië, Sydney

aaf en techniek :P
ik had de eeste deel getypt op de computer beneden en de rest op de ipad en ik dacht opgeslagen maar toch niet helemaal gelukt..

dus nu hadden jullie maar een half verhaal..

dus na de info morning was de geplande boottocht.. waar altijd wel iemand zou afvallen.. je raad het al.. iedereen wou natuurlijk mee het werd 37 graden dus ja.. dus stond ik voor niks in de lobby met m'n bikini en m'n zonnebrand factor 50!

viel dus letterlijk en figuurlijk buiten de boot.. achja heb lekker in het park gelegen met een boekje. heerlijk..

's avonds met m'n roommates pasta gegeten en daarna nog wat gedronken in de kelder.. in de side bar..

de dag erop was het beach tour.. eerste stuk met de bus en dan bij de eerste beach eruit en loop je langs ongeveer 10 verschillende strandjes/bay af.. trap op trap af maar zo ontzettend mooi helaas was het alleen een beetje grauw weer.. maar zo mooi om te zien hoe wild de zee dan is.. en de geur heerlijk.. op bondi beach aangekomen hebben we wat gegeten en op het strand gelegen en toen weer terug naar de hostel want het was pary night..

eerst met z'n allen eten waar ik de lekkerste real gravy heb geproefd.. en daarna op kroegentocht geweest.. aangezien ik nog steeds last had van m'n schijt jet lag.. was het na kroeg 3 wel welletjes voor aaf en heb ik de bustour naar de club niet gehad..

de dag erop was het anders fris en fruitig.. want om 10 uur moest je uitchecken en je tas inleveren.. in een opslag van de ultimate oz..

want we gingen op base camp!
3 dagen/2 nachten op weg met de bus voor 3 uurtjes.. aangekomen daar super gave dingen gedaan..
- gezandboard.. dat was echt zooo vet.. op je plankje gaan zitten en hop naar benee.. in een mega grote zandvlakte..
- berg beklommen.. voor een mega mooi uitzicht.. maar oelalala m'n vrees voor trappen en afgronden.. m'n hartje bonkte door m'n hele lijf en super klamme handjes maar heb het wel gedaan..
- naar het strand geweest.. was 3 min van onze hostel.. overdag maar ook in de nacht.. en wauw wat zijn de sterren gaaf hier in australie.. zo helder zo mooiii en wauw.. wordt je mega rustig van als je lekker gaat liggen en zo uren kun je staren naar de sterren.. dus eline ;)
- geknuffeld met de huisdier van de hostel.. josy de kangaroo..
en 's nachts een koala gehoord maar niet gezien.. en zo veel beesten meer hoor je daar 's nachts heeerlijk.. midden in de rimbo.. hou er van!

het eten was daar echt heerlijk.. deden ze zelf koken..

helaas toen ik terug kwam.. waren er probleempjes met m'n tas..
er hadden ratten aan m'n tas geknabbeld.. en aan mn kadootjes en geboortekaartje van mijntje geknabbeld en foto's.. en in mn grote vak.. dus toen had aaf het ff niet breed.. en dan krijg je de opmerking van de organisatie je hebt wel veel pech.. tjsah fuck off dacht ik toen..

er was een lieve engelsman die kwam vragen of het wel ging en dat het wel goed kwam.. en kwam later vragen of ik het leuk vond om mee uit eten te gaan met nog wat meer engelsen..

dus 2 uur later zaten we in china town aan een ronde familie tafel met 8 engelsen en the dutch girl...

heerlijk gegeten en het was gezellig daarna nog wat gedronken benenden in de bar en toen lekker wezen slapen..

dat was de ozzz week..

see ya laterzzz

• 23 November 2014 - 18:54

Dyan:

Lieve Aaf,

Leuk om te lezen en te horen dat je het naar je zin hebt daar in Sydney...
    Geniet er van en een goede vlucht en reis naar de oostkust !

Je trekt toch maandag weer verder?

Have a nice time :-)

Lieve groet Dyan

• 27 November 2014 - 19:41

Jolanda:

Hoi Aaf,

Leuk verslag! Ik merk dat je ondanks de tegenslagen toch enorm aan het genieten bent!
    Verheug me nu al op je volgende verslag.

Groetjes,
    Jolanda

• 03 December 2014 - 15:28

Cindy:

Hoi lieve Aaf,
    Wat een tegenslag en dat allemaal in je eerste week.
    Typisch Aaf om daar overheen te stappen en weer door te gaan.
    Fijn om te horen dat het inmiddels beter gaat en dat je ook veel leuke dingen meemaakt.
    We volgen je.
    Heb het fijn! X