een kleine wijziging! - Reisverslag uit Newdegate, Australië van Aaf - WaarBenJij.nu een kleine wijziging! - Reisverslag uit Newdegate, Australië van Aaf - WaarBenJij.nu

een kleine wijziging!

Blijf op de hoogte en volg Aaf

25 Augustus 2015 | Australië, Newdegate

En toen kwam het leuke nieuws van Mieke en Wil.. waar aaf een aardig aantal slapeloze nachtjes van heeft gehad! :P grapje! maarja die gaan hun mooiste dag van hun leven vieren na het ja woord op 2 oktober! en mijn eerste plan was terug te vliegen in November!
maar aangezien deze twee lieve geweldige mensen er voor mij zijn geweest toen het helemaal niet meer ging met mij! en altijd klaar voor m'n stonden! me zoveel geholpen hebben met van alles! en ik er op dat moment niet voor hun kon zijn! en leefde in een grijze waas.. en mijn spulletjes bij jullie op de zolder mogen staan! wil IK en ja lees je goed mieke! IK wil graag op jullie mooiste dag aanwezig zijn!
vandaar een kleine wijziging! want aaf komt eerder naar nl gevlogen! namelijk op 25 September!

en m'n kleine lieve nichtje mijntje wordt dan ookalweer bijna 1! en dat wil ik zeker ook niet missen! vandaar het besluit dat ik eerder naar nl vlieg! maar met een kans dat ik toch ook weer terug vlieg naar ozzie! voor mijn gevoel ben ik nu nog niet klaar met ozzie! misscien aan het einde van m'n reis dat ik er anders over denk! maar oooh wat ga ik het hier missen!

ik heb mezelf hier helemaal gevonden! vind het hier heerlijk in west Australia! heerlijk tussen de locals! hard werken in de pub! zo her en der helpen op de farm! do some sheepwork! rond rijden met m'n jute en m'n sheepdog achterop! koken voor de locals wat ze lekker vinden! achteraf een drankje doen! en de gaafste afterparty's ever!

ook mocht ik van de week een schaap scheren! helemaal! haha niet dat de wol wat waard is nu! want ik durfde niet zo diep te gaan de eerste keer voordat ik dadelijk de hele schaap open heb liggen! dus ik maakte maar de grap ben bang dat ik het vlees beschadig! iedereen lachen dus kon ik weer verder met m'n job! maar dat is zwaar werk voor je body! je moet helemaal naar benee! z'n schaap werkt even mee maar niet heel lang! maar vond het super gaaf om een keer te mogen ervaren!

verder heb ik op de farm gewerkt en de hele dag schapen op z'n rug gedraaid.. medicijnen gegeven en nieuwe schapen gedreven met m'n doggie doggie!

nu maandag ga ik 2 dagen naar het strand in Esperance! waar ze de mooiste witte stranden hebben van Australia! ookal is het nu winter ik wil graag een kijkje nemen! dus ga met m'n Eigen autootje 4 uur rijden en dan ben ik er!

en dan maandag de 10de heb ik m'n afscheidsdiner in lake king! eerst volgende dorpje van newedegate! uurtje rijden en daar gaan we met z'n 16 mensen wat eten! en een drankje doen!

en dan dinsdag of woensdag neem ik de bus terug naar perth! maar for some reason krijg ik de book button niet ingeduwd! dan is het zo definitief dat ik ga! maar ik moet gaan want ik heb m'n tours al geboekt en betaald..

want zaterdag 15 augustus ga ik met een 4 wheel drive bus naar Darwin! dat is een tour van 20 dagen! helemaal langs de westkust af! slapen in tentjes/hostels en swags! oftewel slapen in de open lucht! wat iik zo graaaag wil!

dan ben ik Darwin voor 5 dagen! in een hostel en kan daar van alles doen en dan ga ik van Darwin naar de alice springs en de red centre in 10 dagen! met een soorgelijke bus en slaap je alleen maar in een swag! owyeah! en dan vlieg ik naar Sydney!

daar kom ik de 17de September aan! de 18 en 19de ga ik naar defcon! om zo m'n ozzie reis af te sluiten in style!!!

dan vlieg ik de 22ste naar Dubai!
voor 3 daagjes vakantie :P
in de kader van als ik er dan toch ben!

en dan de 25ste land ik in Amsterdam!
om hopelijk een drankje te doen bij m'n maatje in de kroeg! owyeah!
zodat ik daarna helemaal uitgerust en aaf 2.0 naar de bruiloft kan van mieke en wil! kijk er nu al naar uit! tot snel!

maar tot die tijd ga ik hier genieten van alles en iedereen om me heen! en hou ik jullie op de hoogte met m'n blog!

ergens op fb op m'n tijdlijn staat het filmpje van scherende aaf!

ik zou zeggen!

see ya!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Newdegate

Een taalreis met Activity International

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2015

een kleine wijziging!

01 Juli 2015

daar is ze weer!

09 Maart 2015

alweer bijna 4 maandjes hier!

10 Februari 2015

roadtrip met amy!

02 Februari 2015

welcome to newdegate!
Aaf

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1029
Totaal aantal bezoekers 5794

Voorgaande reizen:

14 November 2010 - 15 Januari 1970

Een taalreis met Activity International

Landen bezocht: