Daar ben ik weer - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Aaf - WaarBenJij.nu Daar ben ik weer - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Aaf - WaarBenJij.nu

Daar ben ik weer

Blijf op de hoogte en volg Aaf

15 December 2014 | Australië, Rainbow Beach

Haloowtjes.. Vanuit rainbow beach

De laatste keer wasik in mission beach.. Vanuit daar ben ik met de bus naar townsville gegaan met de bus.. En daarna met de Ferry naar magnetic islands gegaan.. Dat was daar zoo moooi.. Sliep in een hostel bij een Wild life park.. Tussen de beesten..
Heb een krokodil vast gehouden en een kusje gegeven aan een vogel.. Met een koala geknuffeld.. Vogels gevoerd.. Was echt leuk..

Sliep met wat bitchies op de kamer dus de dag erna heb ik lekker m'n wandelschoenen aangetrokken en een waterfles en m'n zonnebrand meegenomen en ben de wandelroutes gaan volgen., dwars door de natuur de bergen en langs de zee gelopen.. Van bovenin het eiland Nasr benee..

4 uur gelopen was m'n water op en had ik dorst.. Ging een restaurant binnen en bestelde een grote pineappeljuice.. En liep weer Nasr buiten.. Was helemaal nat van het zweet want het was super benauwd.. Daar zaten 8 mensen aan een grote tafel en liep er langs af om ook aan een tafeltje te gaan zitten.. Die vroegen wat ik ging doen.. Dus ik zei m'n drinken opdrinken .. Dat vonden ze niet gezellig als ik daar alleen ging zitten.. En werd uitgenodigd om bij hun te komen zitten..dus zat ik daar met m'n rooie bezwete kop.. En zo aan de praat geraakt over van alles en nog wat.. Zij waren locals uit townsville en een van hun was een eigenaar van een bedrijf wat buitenzwembaden maakte.. En had de vrouwen uitgenodigd clan het werkvolk voor een weekendje..

Toen vroegen ze wat m'n plannen waren.. En ik leef voort als een echte bsckpacker.. We zien wel hoe de dag loopt geen planning.. Dus vroegen ze of ik mee wilde uiteten.. Maar ik had maar een paar losse dollars bij.. Maar mocht niet terug.. Zij vroegen mij uit dus betalen zij alles.. Dus ik bestelde de goedkoopste hamburger.. Maar nee dat mocht niet.. Wat ik toen kreeg wauw! Langzaam gegaarde beefwangentjes met een saus van gekarameliseerde sjalotjes met aardappelmouseline en een Side plat met verse groenten.. Aaah ik heb genoten.. Voelde me net een zwerver die al weken niet meer had gegeten.. Mocht nog een fles wijn bestellen.. Wauw! Daarna nog een koffie met een borrel want dat hoorde er ook bij.. Daarna zat ik de bus met een smile op m'n face van oor tot oor.. Geweldige dag gehad., dag erop de meest trieste mensen gezien ooit.. Hadden me naar de receptie gestuurd met de smoes dat ik me moest melden.. Wat dus niet waar was terug in m'n kamer hadden ze kleding stukken gejat.. Zo triest.. Maarjah.. Zie je maar wat voor mensen er rond lopen.. M'n camera tablet alles lag er..

Gelukkig vertrok ik weer naar Amy.. In airlay beach.. Lekker bij gekletst en 3 dagen lekker niks gedaan.. Lekker aan de lagoon gelegen.. En wat gedronken en nieuwe kleren geshopt.

Donderdag ging ik naar withsunday islands.. En paradijsje van Australië.. Op een grote zeilboot.. Helaas was het weer bagger en heb ik nog nooit zoveel regen gezien in m'n leven.. Kwam er bakken uit.. Een grote emmer vol met regenwater van een nacht.. Wel gave foto ik achter het roer met wetsuit aan en regenjas erover aan coor de kou.. Toch heb ik ooksuper genoten van lekker snorkelen in het water ookal was het zicht niet al te best in het water.. En van de mooie stranden.. Ookal was die niet zo wit.. En het water was niet zo mooi blauw en helder.. OW wn hahaha ik wou voor Amy een foto maken van een bord waar zij ook op stond met strak blauwe lucht en wit zand.. Dus een Amerikaan wilde wel een foto maken.. Maar het rekende zoo hard en onweer en alles dus de groep was al aangelopen., toen waren we ook nog verkeerd gelopen en verdwaalde we daar.. Hihi.. Toen op het goeie strand aangekomen was het kleine bootje al bij de grote boot.. En dachten we die is zo terug.. Even later zag ik het bootje al aan de grote boot hangen.. En de anker werd L opgehaald.. En stond ik daar met m'n Amerikaanse vriend.. En draaide boot.. Wtf ze gaan zonder ins.. Maar gelukkig was er iemand die ons miste en kwam het kleine bootje ons halen..

De nacht doorgebracht op het dek met twee Amerikanen omdat m'n bedje zo klein was.. En de nacht erna toch maar in m'n bedje gelegen.. Was mega noodweer andere mensen waren in paniek.. Masrja je veranderd er niks aan.. Genoot er ergens ook van.. Z'n mooi onweer midden op zee.. Met mega grote bliksem..

Zaterdag was ik weer terug in airlay beach en heb wat rondgehangen bij Amy.. In haar kamer.. Met het gevoel of ik nog op de boot zat,. Had zeebeentjes en gevoel of ik nog in de golven was.. Daarna op stap geweest met wat crazy Australische mensen Haha.. Drinkend for dayyyys..

Dag erop zware hangover en m'n tas weer opnieuw inpakken.. Want we gingen weer op reis.. Naar rainbow beach.. Met de nachtbus vertrokken om 19.00 uur voor een ritje van 15 uur.. En waren om 8 uur hier vanmorgen geen oog dicht kunnen doen in de bus.. Dus ik ga nu lekker slapen..

Want.... Morgen hebben we om 7 uur brekkie en gaan we naar fraser.. Slapen bij de gevaarlijkste dingo's.. Slangen en Spinnen.. Joehoe.. In ons slaapzakje.. Er rondscheuren in 4x4 auto's.. Zooo zin in..

Ik spreek jullie later weer..

Dikke kus veel liefs uit het mooie Australië !!


  • 15 December 2014 - 14:58

    Hannie:

    Hoi Aaf zo ontzettend leuk om je enthousiaste verhalen te lezen, is geniet er ontzettend van.
    nog gecontroleerd met je oom.
    vond het leuk in te lezen dat de mensen zoo op aardig voor je zijn.
    Dat compenserend misschien een beetje die trieste mensen.
    ben heel erg trots op je, pas goed op jezelf en blijf deze mooie verhalen schrijven dan nog blijf ik ze lekker lezen.
    Dikke Xxx Xxx

  • 15 December 2014 - 23:48

    Daisy:

    #jaloers Aaf ! Op al die gave dingen die jij meemaakt daar !! Klinkt egt goedddddd

  • 16 December 2014 - 22:48

    Sandra:

    Heey Aafie!!

    Jeetje wat maak jij allemaal mee zeg!! Super vet!!
    Balen van alles wat tegen zit, maar door de vele leuke dingen zul je ze misschien snel vergeten.
    Vergeet niet te genieten van alles wat je doet!!
    Have fun chick!

    X San

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Rainbow Beach

Een taalreis met Activity International

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2015

een kleine wijziging!

01 Juli 2015

daar is ze weer!

09 Maart 2015

alweer bijna 4 maandjes hier!

10 Februari 2015

roadtrip met amy!

02 Februari 2015

welcome to newdegate!
Aaf

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 5805

Voorgaande reizen:

14 November 2010 - 15 Januari 1970

Een taalreis met Activity International

Landen bezocht: