poging 2.. sorry voor het lange wachten.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Aaf - WaarBenJij.nu poging 2.. sorry voor het lange wachten.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Aaf - WaarBenJij.nu

poging 2.. sorry voor het lange wachten..

Blijf op de hoogte en volg Aaf

09 December 2014 | Australië, Sydney

Daar is ze weer


Haloowtjes vanuit het tropisch warme mission beach.. Net onder cairns..

Vanmorgen de bus genomen naar hier.. Om 7 uur vertrokken.. En was om 10 uur in de hostel.. Helaas gaat het nog niet veel beter met m'n voet dus maar een rust dag ingelast en morgen ook nog denk..

Het surfen was zoooo gaaf.. 5 dagen op surfcamp geweest op 7 Miles beach.. In een travellers camp.. Dus geslapen in een travellershutje.. Was gezellig met een Frans meisje een bels meisje en een stelletje uit Canada die ik nog kende van de ozweek.. Perdag 4 uur surfen.. Smorgens en smiddags.. Oftewel 7 uur breakfast. 8 uur wettie aan en om half 9 lag ik in de zee.. Sommige dagen was het erg bewolkt.. En stond je in de regen je kop in te smeren.. Dacht eerst dat het een grapje was.. Er stonden nl jerrycannetjes met factor 50 op de bar voor iedereen.. Maar de surfdudes stonden ook te smeren.. Een paar deden het niet.. Die waren dus verbrand..

Tijdens de surfcamp was eten inclusief.. En het was lekker.. Veel sla gegeten en fruit.. Kangaroo burgers op.. Was echt lekker..

Helaas hadden wij 2 surfcoaches die eugen uiterlijk en popiopie gedrag leuker vonden dan les geven.. Dus na 2 dagen werd er toch iets van gezegd.. En kreeg ik te horen dat ik eerder m'n bekkie open moet trekken.. Dat gaat ook zo in het echte leven zei die.. Als hè niet zegt wat je denkt of wil kom je er niet.. Oeiii.. De spijker kei hard op z'n kop.. ! Grote valkuil

Surfen is echt super zwaar.. Voor je lijf.. Maar ga zeker vaker surfen.. Stond vol met blauwe plekke en spierpijn overal.. Woensdag was Ikea 5 min van m'n board afgevallen toen ik erop stond.. En m'n voet dubbelgeklapt.. Wou smiddags alweer terug op de plank.. Dacht doe er wat tape om en gaan.. Maar helaas.. Mocht niet mee.. Zat ik daar in m'n uppie.. Met m'n ijzak.. Maar hoe dan ook de dag erop ging ik.. Pijn of niet.. Snachts laten inbinden.. Deed echt pijn eigenlijk.. De dag erop en hop... Hoe vaak ik ook viel of er half op stond board vastpakken en weer terug de golven in.. Heeeerlijk.. De zee de golven de lucht het geluid.. Ik was de crazy dutch girl keep on going.. I'm nog à quiter.. Nee dat ben ik zeker niet.. En hoe gaaf het is om op die plank te staan.. En al is het maar voor even.. Geeft je echt een kick..

Daarna was ik weer terug in Sydney.. Maar zoooo druk dat er geen hostel te vinden was.. Bijna onder een brug moeten slapen.. Toen heb ik besloten om eerst te gaan reizen en heb 's avonds een vlucht geboekt naar cairns voor zaterdag.. Daarna lekker gegeten met twee nl meisjes die ik heb leren kennen in surfcamp.. En met Kim nog wat wezen drinken..

Zaterdag morgen gevlogen om 6 uur uit bed.. En hop..
Cairns is zo meer mijn stad als Sydney.. Heerlijk niet te groot niet te klein.. Alleen m'n voet begon aardig op te spelen.. Leek wel een olifant.. Zo dik was m'n voet.. Maar wou nog vN alles doen en zien.. Dus wandelschoenen aan.. De helestad door gewandeld en een duiktochtgeboekt voor de volgende morgen..

Heb gedoken in het mooiste water van de hele wereld..
Schildpadden, nemo visjes kleine haai gezien.. Zo gaaf., lekker diep in het water.. Met alleen het geluid van je eigen ademhaling heerlijk.. Daarna nog 2 uur gesnorkeld denk..

Toen leerde ik in m'n hostel een Fins meisje.. Veel samen gedaan.. En maandag een super leuke avons gehad met wat locals.. Haha wat een mannen..

Helaas kreeg ik snachts toehoren dat m'n oom was overleden.. En was ik ff van m'n wap af.. En wou eigenlijk wel Nasr huis.. Alle pech bij elkaar is best wat.. Maar toch besloten ' s Morgens te blijven. Alleen m'n voet ging echt niet meer.. Dus het Fins meisje en de man van de receptie zeiden dat ik echt naar de dokter moest.. Dus okeej dan.. Wel super lief het fins meisje ging met mij..

De dokter zei dat ik veelste hard voor me zelf ben.. En beter voor mezelf moet zorgen.. BAM.. Weer een levensles.. Conclusie middenvoetsbeentje flinke klap gehad en twee tenen gekneusd.. Maar helaas een flinke infectie opgelopen.. En moest meteen beginnen met antibiotica.. Verbonden en z'n elastische sok gekregen..


Dus vanmorgen niks gedaan.. Vanmiddag ff naar het centrum geweest.. En vanaaf gekookt.. Morgenniet veel doen denk.. Baal enorm dat ik niet mag zwemmen.. Tis hier zooo heet..

Maar hopelijk gaat het morgen stukken beter want vrijdag vertrek ik weer naar magnetic islands.. Yeah.. Daar ben ik tweedagen en slaap in een hostel met allemaal beesten.. En mag met een koala knuffelen.. en zondag... Ben ik in airley beach.. Bij Amy.. dan naar witsunday islands met super groot zeilboot.. En daarna samen met Amy naar fraser en noosa.. Joepie.. Nu al zin in..

Ik hou weer op..

Heel veel liefs en tot snel weer.. Dikke kus

Aaf

p.s het gaat weer toppie met m'n pootje na de antibiotica en 2 stroken bleekselderij te hebben weggeknauwd..

zal na m'n zeiltocht naar de withsunday islands weer een verslagje uitbrengen..

p.s 2.. guus de foto's volgen nog..

dikke kus.. veel liefs

  • 09 December 2014 - 10:24

    Nanne:

    Leuk Aaf, ben trots op je!! Dikke kus!

  • 09 December 2014 - 21:18

    Daisy:

    super gaaf Aaf ! Zo is het , Geef nooit op !

  • 10 December 2014 - 14:57

    Yvet:

    Ha Aaf,

    Leuk om al je verhalen te lezen, maar wat ben jij een pechvogel daar zeg! Hopelijk gaat het beter en knagen ze niet meer aan je tas, hoef je niet onder een brug te slapen, en is je voet snel beter! ;-)

  • 11 December 2014 - 21:47

    Jolanda:

    Veel plezier met Amy. Doe haar de groeten!

  • 14 December 2014 - 21:05

    Linda:

    Typisch dat die dingen jou allemaal moeten overkomen. Kon bijna niet anders! geniet ervan vrouwke. Dikke kus uit bergeijk, ook van gijs en lieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Een taalreis met Activity International

Recente Reisverslagen:

25 Augustus 2015

een kleine wijziging!

01 Juli 2015

daar is ze weer!

09 Maart 2015

alweer bijna 4 maandjes hier!

10 Februari 2015

roadtrip met amy!

02 Februari 2015

welcome to newdegate!
Aaf

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 5798

Voorgaande reizen:

14 November 2010 - 15 Januari 1970

Een taalreis met Activity International

Landen bezocht: